.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تاکید امام جمعه بابل بر تسریع در انتصابات ؛
روحانی: استاندار با انتصاب‌های جدید خلاء مدیریتی را برطرف کند
شمال نیوز: از استاندار مازندران انتظار داریم اگر تصمیم به تغییر و تحول در هر اداره‌ای دارد این امر زودتر محقق شود چرا که شایعاتی که بر سر زبان‌ها جاری است قدرت را از مدیر یک اداره می‌گیرد.
روحانی: استاندار با انتصاب‌های جدید خلاء مدیریتی را برطرف کند

شمال نیوز: امام جمعه بابل با اشاره به اینکه عزل و نصب‌های مدیران مازندران سریع‌تر انجام شود، گفت: استاندار مازندران با انتصاب‌های جدید خلاء مدیریتی مازندران را برطرف کند.

حجت‌الاسلام حسن روحانی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: جابه‌جایی مدیران از جمله اختیاراتی است که قانون اساسی به هر دولتی داده است و دولت‌ها بر اساس معیارهای مورد نظر خود مدیران را انتخاب می‌کنند.

وی با تقدیر از استاندار مازندران به دلیل تعامل با ائمه جمعه این استان افزود: از استاندار مازندران انتظار داریم اگر تصمیم به تغییر و تحول در هر اداره‌ای دارد این امر زودتر محقق شود چرا که شایعاتی که بر سر زبان‌ها جاری است قدرت را از مدیر یک اداره می‌گیرد.

روحانی بیان داشت: اگر مدیری دغدغه ابقا یا عزل خود داشته باشد ثبات و قدرت تصمیم‌گیری از وی گرفته شده و نمی‌تواند پاسخگوی خوبی برای ارباب رجوع باشد.

امام جمعه بابل با اشاره به اینکه در برهه کنونی با خلاء مدیریتی در شهر و استان مواجه هستیم، تصریح کرد: امروز خلاء مدیریتی که به دنبال بروز برخی شایعات در شهرستان بابل به وجود آمده بسیار نگران‌کننده است که نیاز است استاندار مازندران نسبت به رفع این نگرانی‌ها اقدام کند.

روحانی اذعان داشت: اگر قرار است مدیری در جایگاه خود ابقا شود با قاطعیت گفته شود و اگر قرار است مدیری تغییر یابد شایسته است این امر زودتر محقق شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 3 آبان 1392
خیلی از ایشان مطلب میگذارید نکند...
برسمنانی 3 آبان 1392
احسنت به این امام جمعه که دلسوز جامعه است
بب 2 آبان 1392
برای شما آقای رمدانی متاسفم یکی از اختلافات بین ساری و بابل همین سایت هست که مطلب را گزینشی میزند و موجب دردسر مدیران میشود مردم ساری و بابل با هم مشکلی ندارن این مسئولین شهری امثال این آقا هستند با کلمات جنجالی مشکل ایجاد میکنن و شمال نیوز هم هم از این آب گل آلود ماهی میگیره تازه کامنتها رو نیز گزینشی میزنه
شهروند 2 آبان 1392
حضرت حجت‌الاسلام حسن روحانی فداتشم از آقای استاندار درخواست کنید بعنوان سخنران نماز جمعه ببینید بیان ایشان چطور است انوقت مشخص می شود عزل ونصب ها در استان انجام می شود یا نه ما هم خسته خداوند به شما عزیزان و بررگواران صبر دهد با این مسئولین استانی
نا شناس 2 آبان 1392
آقا به خدا شما اگه نظری ندی اتفاقی نمی افته. بخدا راست میگم
نا شناس 2 آبان 1392
اقای فلاح لطفا مشکل آب و فاضلاب روستای استان را برطرف کنید که همه اهالی روستای استان از غرب تا شرق استان مشکل آب شرب بهداشتی دارند
جابر 3 آبان 1392
با سلام
اگر شما در جابجایی ها دخالت نفرمایید مخصوصا در بابل بی شک بابل بیشتر و سریعتر پیشرفت خواهد کرد
شمال نیوز لطفا سانسور نکن جون مادرت
من روزی 50 بار بازدید می کنم از سایتت
نا شناس 3 آبان 1392
الحق که پسر همان پدری که فکرش فقط و فقط حل مشکلات مردم بود. . .
بابلي 3 آبان 1392
نظر دادشد چزا دزج نشد لطفآ تكرار نشه
نا شناس 3 آبان 1392
از تذکر بجا و دلسوزانه امام جمعه محترم بابل به استاندار محترم سپاسگزاریم امیدواریم استاندار محترم نه در شعار بلکه عملا نیز تدبیر بفرمایند.تذکر این عزیزان از سر خیرخواهی و دلسوزی است.
نا شناس 4 آبان 1392
سلام علیکم به قول روانشناسان بجای خسته نباشیدبگویید«شادباشید».ولی هرچقدرتواین دوره وزمونه میخوای شادباشی برخی شرایط وعوامل هست که نمیذاره .واقعاًجای تاسف داره کشورچین باآن همه جمعیتش دست تودست هم کارمیکنندوکل دنیاروباتولیدشون قبضه کردن ولی مازندران باسه میلیون نفرجمعیت هزار فرقه شده و هرشهروروستایی برای خودش ایالت تشکیل داده و بجای اینکه دست هم رابگیرن پای همدیگه رو میگیرن.آقا این تفکر قدیمی رابذاریدکنارو این مرزها را بشکنید.ولش کنید.بسه دیگه از بس آملی ،بابلی ساروی و...شنیدیم. خداوندمیفرماید:اناخلقناکم من ذکروانثی وجعلناکم شعوبا وقبائل لتعارفوا ان اکرمکم عندالله اتقیکم .نص صریح قرآن است.بهترین شما کسی است که باتقوا باشه کارخوب انجام بده.یعنی چی نشستین همدیگه رو به همه چی متهم میکنین.اگه واقعاًکاربلدین بسم الله.به قول یکی ازبزرگان آتش افروختن آسان است ولی آتش افشاندن (آتش زدن)مشکل.همش انتقادکردن وجنبه های منفی رادیدن به همه چیز انسان لطمه میزند.
بب 3 آبان 1392
دوست گرامی واقعا زیبا گفتی مطالب رو ولی عربی نوشتی حاج آقا روحانی فارسی بلده البته تمام دق دلش بابل مدم بابل اینقدر فهیمند که نیازی به این دلسوزی الکی ندارند
حسین 4 آبان 1392
یه نفر از یه استان دیگه بیاد این کامنت ها رو بخونه به خدا مسخره مون میکنه آقاجان نظرات بعضیا چرا به اصل خبر ربطی نداره اخه باید مطابق خبر نظرتو بگی داداش من نه اینکه هر چی دلت میخواد با سندو بی سند حرف بزنی نکن داداش من نکن !!!!!
شمال نیوز عزیز جون من درجش کن ...
سید 4 آبان 1392
واقعا بعضی از نظرات بدون هیچ ربطی به اصل موضوع خبر درج میشه ،بینی و بین اله حرف درستی گفته ، مدیری که یه چشمش به فاکس باشه که کی عزلش میکنن میتونه کارکنه . باید تکلیف رو مشخص کرد و قطعی بشه که موندنی اند یا رفتنی.
نا شناس 4 آبان 1392
سلام این از برکات اسلام و انقلاب است که افرادی چون حاج حسن روحانی در مملکت ما وجود دارند ، مطلع ،تاریخدان، دلسوز ، مومن و عاشق نظام اسلامی از خصوصیات بارز ایشان است....

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.